هتل آرتز استانبول
نوشته شده توسط : ادمین

هتل آرتز استانبول

معرفی : هتل آرتز یکی از هتل های 5 ستاره شهر استانبول است که در منطقه شیشلی این شهر قرار گرفته است. ساختمان هتل آرتز ، یک ساختمان زیبا است که فضای داخلی آن با هنر مدرن ساخته شده است. در جای جای این هتل می توانید نقاشی و مجسمه های زیبای هنری را تماشا کنید. در این هتل تعداد 100 اتاق لوکس برای شما مسافران تور استانبول وجود دارند.

تور لحظه آخری استانبول 

تور استانبول ترکیه ارزان 

تور استانبول پاییز 97 

تور استانبول مهر 97 

هتل آرتز استانبول

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، کرنر، دلوکس، خانوادگی، پانارومیک و سوئیت هستند که امکانات مینی بار، تلویزیون، میز کار، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلویزیون صفحه تخت، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز، مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : باغ، تراس، استخر، ماساژ، اتاق بخار، حمام ترکی، سونا،‌ باشگاه بدنسازی، خدمات و امکانات برای معلولین، کتابخانه، اجاره دوچرخه، خدمات تور، صندوف امانات، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، اجاره ماشین، شاتل فرودگاهی

هتل آرتز استانبول

رستوران هتل : از ساعت 7 تا 10:30 صبح در سالن صبحانه خوری هتل، بوفه ای غنی از همه گروه های غذایی در اختیار شما مهمانان گرامی قرار می گیرد. در روزهای تعطیل این ساعت تا 11 صبح تمدید می شود. رستوران اصلی هتل با نام لایو انواع غذاهای ترکی، بین المللی،‌ خاورمیانه ای و مدیترانه ای را در محیطی زیبا سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه شیشلی و در خیابان Halaskargazi قرار گرفته است. ایستگاه مترو عثمان بی در 350 متری این هتل است و ایستگاه اتوبوس روبروی آن قرار دارد. با ده دقیقه پیاده روی به محله نشان تاشی و میدان تکسیم می رسید و فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر است.

هتل آرتز استانبول

پیشنهاد ما : یک هتل بسیار خوب با کارکنان مودب! هتل در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است و از اتاق های آن منظره ای باورنکردنی از شهر استانبول خواهید دید. 





:: موضوعات مرتبط: هتل های استانبول ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های لوکس استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: